Saturday, October 18, 2008

First Storey la kan....

Salam...buat sahabat2 semua....
ni first time la aku hadap benda ni...sebelum2 ni ada jugakla aku buat blog camni...tapi lama dah tak cara psl blog tu...skrg aku pun dah lupa apa adress nak buka kat blog aku tu???....
Jadi kesimpulannya...aku buat yang baru le...ni pun abg aku tolong buatkan blog ni.... jadi ada la blog baru aku ni....
Semalam...18hb Oktober 2008, aku planing ngan tunang aku hari ni nak pegi tempat izu (adik aku) nak setel psl kad kawen kitorang... takpe izu akan setelkan awal bulan 11 ni....sempat insyaAllah... kiranya setel la pasal kad kawen kami... mintak2 la siap amin..........
Ok..hari ni 19hb oktober 2008.. aku planing nak pegi cari brg2 hantaran.... aku nak setel hari ini jugak beli brg2 tu.... takdelah kalot2 nak cari brg nanti....insyaAllah dipermudahkan... Cuma untuk brg2 kemas...lewat skit pun takpe....
oklah cukuplah untuk hari ni...nanti aku sambung lagi cite aku....ok...
Salamualaik....

No comments: