Monday, October 20, 2008

Penat betul.....

salam untuk semua.....
semalam 20/10/2008 ... dari pagi sampai petang aku dok cari brg2 dengan tunang aku tu... tapi kami ditemani kakak ipar (kak ngah) aku... hehe.... sebagai pemberi pendapat merangkap bodyguard tunang aku tu...
So.. kami semua pusing2 sekitar seremban... cari brg2 tu.... mcm beg,kasut dll...
akhirnye...tepat jam 3.00 ptg alhamdulillah...selesai... tapi ada lagi brg2 yang nak kena cari.... tapi kemudianlah aku cari kat J.B je... kira tu brg2 sebelah lelaki lah nak bagi sebelah perempuan... tak kisahlah tu aku boleh settle sendiri.....

Lepas tu lepak jap kat rumah abg aku ngan kak ipar aku kat tmn tunku jaafar, seremban..besar jugak rumah dia..warna kuning lagi... murah pulak tu... rumah tu kalau kat J.B mau 600 ke 700 sebulan..tapi tulah rezeki dia.... kami pun tumpang solat, makan makanan yg kami beli kat kedai mamak... rehat2 sekejap...maklumlah keletihan....

bab makanan...aku ngan tunang makan mee rojak....abang aku ngan kakngah makan nasi berlauk... tapi yg bestnye kak ngah dah byrkan.... padahal aku nak belanja tapi dah rezeki kami dibelanjakan...terima aje.... murah rezeki....

oklah..... aku ada keje skit nak buat, nanti aku sambung lagi....
salamualaik....

No comments: